Lucka NR19 Bondeofsweden + personligalmanacka

Klicka på bilden för att komma till tävlingen!
Dagens lucka har en bonus vinst!
Bonde Of Sweden "Jag fick idén till pusselpallen när min äldsta son föddes och kunde aldrig riktigt släppa idén, och efter 21 år blev den äntligen verklighet! Att hitta en tillverkare som kunde tänka sig att inte bara massproducera och till ett rimligt pris visade sig svårare än jag hade kunnat ana och att utveckla pallen till vad den är idag har varit en lång resa. Alla barn behöver ju en egen pall och jag tyckte att man skulle kunna göra något mer av pallen. Under resans gång upptäckte jag att pallar inte bara är bra för barn. De fyller sin funktion även för vuxna, till exempel i köket eller badrummet. Eller varför inte som en romantisk överraskning till sin käraste? Kort sagt, jag gillar pallar!" Marika Bonde
Personligalmanacka- Aldrig mer en tråkig almanacka

Kommentarer
Skrivit av: Eleonor

Jag vill vara med i tävlingen!

2011-12-19 @ 22:26:45









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall