Lucka Nr4 Glasverandan.se

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL TÄVLINGEN!

 

Glasverandan.se är precis vad deras logga påstår " Vackra saker att förgylla ditt hem med", Jag ÄLSKAR deras sortiment och kan köpa mig luspank där, helt underbara. Dem står även med på önskelistan til både mig och Ralph ( ja man kan köpa vad man vill från deras sortiment och jag blir lyrisk:D

"

"Glasverandan är ett företag med fäste i Säter i Dalarna, med fokus på inredning. I dagsläget har vi endast en webbutik. Men två gånger om året vår samt höst arrangerar vi visningar där vi erbjuder dig att komma och titta på hela vårat sortiment samt handla direkt.
Vårt mål är att kunna erbjuda dig som kund det du vill ha, på ett enkelt och prisvärt sätt.
Vi jobbar ständigt med att förnya vårt sortiment och hitta nya leverantörer."


Kommentarer
Skrivit av: Nina

hahah ja!! faktiskt så har han låtit dem (träleksakerna) vara. han åt upp nån frukt en gång. banan var det. men sen annars så är det mjuka som gäller. han tuggar på dem så han får upp ett litet hål. sen tömmer han dem på fyllningen. sen e han klar :P kvar är det en jäklans massa å städa. tyvärr så lever ju våra gosedjur lite väl farligt dem med... å sen är min hund långhårig. så allt hår fastnar på dem mjuka. är ju inte samma sak med trä. så det är toppen!

2011-12-05 @ 13:41:51
URL: http://deliciously.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall