Lucka Nr5 MinBebisbok.se

Klicka på bilden för att komma till luckan och tävlingen!!


Min Bebisbok startades av söta Lisa Nemes när hon själv kände att denna produkt och produktens utformande saknades på marknaden. Som hon själv säger:

"Jag bestämde mig för att skapa den mest personliga och kreativa fyll-i-bok som skulle gå att hitta på marknaden. Den skulle bli enkel och användarvänlig och framför allt innehålla fina illustrationer och ett flexibelt innehåll där användaren själv bestämmer vad den vill berätta om."

Och jag kan inte mer än hålla med=) Dagens lucka är dock inte en bok;D Så kika in och få en överraskning!

Kommentarer
Skrivit av: Suzette Nilsson

Superfin design! Om jag hade haft barn hade jag varit med i dagens lucka!

2011-12-05 @ 12:18:35
URL: http://www.suzetteform.se
Skrivit av: Emma

Nu krånglar tyvärr sidan igen.



Kramar

2011-12-05 @ 15:29:42
URL: http://emmaochwilma.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall