Playdate!

Ja vi är ju som sagt uppe i Norrland och en av många fördelar är att jag kunde träffa Kajsa & Irma och Therse & Mejja, vi har alla vuxit upp tillsammans och Kajsa och jag lekte/umgicks jätte mycket under mellan & högstadiet. Vi satt alla förra julen gravid och pratade, Therese med sin stor mage och jag och Kajsa med våra små frön;D så mysigt och nu satt vi alla och pratade med våra små bebisar i knät.
Mejja var jätte rädd för våra hundar och stor grinade varje gång hon såg dem ( hon letade faktist efter dem haha )  men sedan var det full fart i gå stolen...söt unge!
Irma hon var mest med....snackade lite men annars var det cool. Hon tyckte bara läget var bra helt enkelt!

Ralph ville bara sitta iknät hoppa halva tiden och grinade halva tiden, Mejja vart super läskig då hon grät och allt var allmänt tråkigt och jobbigt;)









Söt ungar allihopa!

Kommentarer
Skrivit av: Nina

hur gammal är din bebis?

läste att dina kilon ska bort! najs! vill ha bort mina med! ja går ju inte ner förrän ja slutar amma, då börjar ja att gå ner. suck. å damen min vill inte äta annat, så jag sitter så fast. ångest!



såg iaf ut som ett trevligt promenadstråk du går på.. mys!

2011-12-07 @ 16:15:03
URL: http://deliciously.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall