Underkläder!

Jag har aalltid ( inte alltid men nästan ) haft en stor byst, den ser inte så stor ut men bokstäverna på BH säger annat, jag tror jag har en "bred" byst så att säga och inte "utstående:P ". Men efter barna födande och viktuppgång är dem större än aldrig förr, så efter 5 månader av för små underkläder tog jag slag i det och köpte nya på Change ( älskar dem må jag säga ) Och fick jätte bra service till rätt storlek och modeller, man tror jämt att man ska ha förstort runt och försmå kupor, så hon rättade till detta!

Detta kom jag hem med iaf!


Detta settet, ingen favorit färg men mina storlekar var utplockade och denna var mycket bekväm!


Inte rättvis färg på bilden men underbara!

Ja och för detta lilla kalas vart priset över 1500 :O :O :O .....men dem hade erbjudande så det vart "bara" 800kr" ja det är nackdelen med att ha stora pattar!

Ett plus dock är att är du medlem så får du oftast 20%rabatt eller andra erbjudanden plus att vem som helst kan gå in i en butik, söka på ditt namn eller telefon nr och där får upp dina senaste köp och personalen kan lätt plocka ut en perkeft bh eller trosor som en present. Smart va?!
Nu har dem även 30% på allt i deras webbbutik!

Kommentarer
Skrivit av: Carina

Ja jag har precis samma problem. Och nu när man ammar...fy hemskheter! Amningsbh:n som fanns i min storlek kostade "bara" 630kr. De ser ju fina ut de du köpte! :)

2011-12-04 @ 17:48:17
URL: http://tornedalingen.blogspot.com
Skrivit av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Tackar! :)

Ah då ska jag ha koll ^^

2011-12-05 @ 19:42:57
URL: http://mammah.webblogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall