1 Månad!

Idag "fyller" min älskade lille son 1 månad. Kan ni fatta hur fort det går? Så roligt att se hur han växer och utvecklas ( för jo det har jag redan märkt ). Han är även vaken mycket mer ( lite för mycket för vad mamma är redo för haha ) Men så otroligt vacker är du min älskade lilla avkomma;)

Kan fortfarande lilla o stirra på honom i flera timmar och förundras över att JAG/VI har skapat detta underverk så perfekt, och att han faktist är min. GALET:D Har redan glaömt hur det känns att vara gravid haha, men gud så underbart det är att ha han hos oss.




Helt nykläckt!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall