Bläckpatroner online!

Det som har blivit mest vanligt nu för tiden att handla online är saker som man använder mycket, det vill säga förbrukningsvaror av alla dess slag. Det kan vara allt ifrån linser till bläckpatroner, och det sistnämnda är utan tvekan ytterst populärt att inhandla på Internet.

Har ni skrivare hemma? Jag har inte det, saknar det inte heller så mycket. Är endast då jag måste ha papper  från tex försäkringskassan eller arbetsförmedlingen mm som jag känner att det vore bra att ha, och någon enstaka gång då jag skulle behöva ha visitkort eller liknande till mina bakverk. Men annars? Om man inte har eget företag eller pluggar behöver man då skrivare idag? Vad tycker ni?

Och om ni hade en skrivare hade ni då köpt bläckpatroner från nätet? Mina föräldrar gör det iaf, sist fick de något erbjudande och då kom dem från tyskland(?) och dessutom med budbil. Haha det kallar jag bra service, få bläckpatronerna hemkörda till dörren efter 2 dagar och till bra pris;)

 

Vad tycker ni?

 

 


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall