Dålig uppdate!

Ja det ber jag om ursäkt för, men jag e trött konstant och ammar och byter blöjor om varannat och då jag väl inte pysslar med bebis så sover jag/städer eller försöker få egen tid! Och tyvär är inte orken jämt där för att jag ska orka eller ha motivationen att blogga. MEN det kommer bli bättre o bättre, lite mer rutiner och en äldre bebis så kommer uppdateringarna ändras. Ochd et går ju lite från dag till dag!

herrn har dessutom sina vakna timmar på kvällarna, vilket e jobbigt.....är då vi har chans att umgås här hemma men icke:D Nu sover han dock och skönt e det så Fredrik är borta o härjar!

I morgon kommer Ralph´s morfar och mormor ( min mamma o pappa ) Ska bli så hiiiimla roligt tycker jag!



 

Jag och Moffa!:D


Kommentarer
Skrivit av: Lotta

Mysigt att dina föräldrar kommer! Alltid kul att träffa sin familj!! Men visst är livet inrutat med matning och blöjbyte ;)

2011-07-13 @ 22:40:40
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/
Skrivit av: Carina

Visst är det konstigt att det känns som att man inte hinner göra nåt och ändå rusar dagarna!:) Jo det kan ju vara bäst att få amningen o funka först. Vågade inte heller ge nappen riktigt, men efter besöket på BVC igår så kör vi med napp stenhårt nu!:) Elmer tar bröstet så bra nu så det är riskfritt med napp.

2011-07-14 @ 14:10:22
URL: http://tornedalingen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall