Intensiv helg!

Jag är helt slut! Helgen har bara gått i ett iomed att det är helsingborgs festivalen här! Så sambon har varit borta 4 kväller(nätter) i raken så då blir det tyngre för mig med en liten pojke som har mag ont och inte vill sova! Bakade även 40cupcakes igår, dem vart super goda men tyvär vart dem inte som jag tänkt mig utseende mässigt då jag fick stressa som fan då Ralph bara låg o skrek ( han ville inte alls vara hos sin pappa ) oh då hade jag inte tid att pilla på cupcakes ( var inte en beställning utan en gåva då vi var på 35års kalas igår ) Men alla gäster vart nöjd iaf, och är ju smaken som räknas:)

Nä nu e jag slut o ska vila då mina pojkar sover!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall