Massa mys!

Nu har mina älskade föräldrar tyvär åkt hem:( Men de har varit så skönt att ha dem här, fått massa hjälp, blivit bortskämd och framförallt Ralph har fått träffat sin morfar och mormor:D Så han har fått massa mys och blivit bortskämd han med;D

I fredags var vi hos bvc, han vägde då 4080g och var 53cm SÅ bra han växer:D Min lilla prins! Allt såg bra ut, men vivart rekomenderad napp, jag är egentligen emot napp, MEN gav efter nu då han snuttar på ALLT, fingrar, nallar, täcken, armar, MIG och ville då även äta hela tiden då han egentligen bara ville snutta och detta resulterade i att han spydde som en gris då han vart för mätt! Och då han går upp så fint och att detär lättare att vänja av en napp än fingrarna så tog vi beslutet att ge han en......Och gud vilken nöjd liten pojke vi fått. Han sover mycket bättre och är mycket gladare, så det var nog ett bra beslut:D


Jag har även åkt på mjölkstockning IGEN:( Hade feber frossa i 2 dagar och mådde piss, hade och har skiit ont:( Tror nu att det tyvär gått över till andra bröstet:( Men vi pumpar och ammar på och äter alvedon så hoppas vi att det blir bättre:(



Ny badad gullunge!



i sin super snygga retro body:D



Mys med mormor


Och med morfar!


Har varit en toppen helg men jag ångrar som vanligt att jag inte knäppte mer kort! Men vi har hittat på massa roliga saker och Ralph har fått så mycket kärlek!

Älskar er det vet ni!


Kommentarer
Skrivit av: stina

åhh så mysigt <3

2011-07-17 @ 19:34:57
URL: http://mammastinsen.blogg.se/
Skrivit av: Angelica

Va härligt att höra att han växer på, det syns även på bilderna att han blivit större. =)



Stackars dig då, hoppas det släpper snart och att det är sista gången.

2011-07-17 @ 20:42:36
URL: http://missakerlund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall