ARG ARG!

Jag har hittat 2st spjälsängar som jag bara ÄLSKAR, som mina älskade föräldrar har erbjudigt sig att ge oss.

Den första var denna:

SÅÅ fin, men sedan såg jag att denna serie har utgått:( FAN. ja då återgick jag till tankarna runt en IKEA säng. Men då hittade jag nästa som jag bara älskade:


Mailade försäljaren idag och fick till svar att de inte gick att ta bort ena sida, vilket jag har fått för mig att det är bäst! BUHU vill grina nu och får väl ställa in mig på en tråkig IKEA säng igen!

Så nu har jag 2 frågor till er:

1. Vad tycker ni, är det viktigt att man kan ta bort ena sidan?

2. Har ni något tips om fina spjälsänga, gärna vita i lantlig stil? Jag är förövrigt öppen för förslag så bomba mig med länkar TACK!

Kommentarer
Skrivit av: Kajsa

Jag står också och velar mellan IKEA och en annan vanlig vit som jag sett. Men är liksom du osäker på om det är viktigt att kunna ta bort ena långsidan. Egentligen tror inte jag att det är så viktigt. När de är så stora att de kan sova i en säng där långsidan är borta är de ju egentligen redo för en vanlig säng.

2011-03-22 @ 16:44:54
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Kajsa, ja men så känner jag med, men så kan de om man får ett "sådant" barn var abra att kunna ta bort ena sidan och ställa den delen mot sängen, man kommer lättare åt bebben och bebben kan klättra över i sängen själv så den blivit så stor.



Men ja en svååår fråga!

2011-03-22 @ 16:57:44
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Frida H

Du hittar absolut ingen på blocket då? När vi skulle köpa säng fann jag 4 st vita, skitfina, på blocket. Varav den ena var i metall, nästan lite sjukhussäng över det hela men mer lantigt. Du vet, som en sån där järnsäng - kallas också dagsbädd.

Jag blev otroligt glad när Mickes föräldrar hade köpt en identisk och njöt varje gång jag fick pilla på den. Den hade en sån där mekanism så man kunde fälla ner sidan.

Men jag känner INGEN som köpt säng som man kan fälla eller ta bort.

De har gått från spjälsäng till växasäng.

Jag köpte en 90x200 säng nu direkt, då Adams rum ska vara gästrum också. Så när jag ska natta honom kan jag krypa upp bredvid istället för att sitta i en stol.

Nu sover han ännu i sin spjälsäng, ska göra till efter sommaren.

2011-03-23 @ 17:32:49
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Frida: jo får kika, dock är jag mycket kräsen, och hitills är det bara fula ikea sängar på Blocket typ!

Jo som du säger tror jag oxå bara att det är en lyx man kankse aldrig använder. Våra föräldrar hade ju inte det till oss och det gick bra ( även om jag själv sparkade sönder spjälorna)

2011-03-23 @ 18:46:03
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall