Bebis kläder!

Jag var ner en sväng på ICA occh råkade gå förbi Söderpunkten, och kom på att jag hade lite erbjudanden hos Kappahl & lindex, så jag gick in för att kika och visst hittar man lite saker;) Nu får man hoppas att man inte får en jätte bebis så han kan ha allt:D

Självklart när jag gick ifrån kappahl så fick jag ett nytt erbjudande om att jag hade 25% på hela köpet i morgon ( jag hade besluts ångest idag och tog allt) Ångrar mig ju nu, men men:D



Kofta från Lindex ( tog en lite större storlek så han ska kunna ha den i slutet av sommaren/hösten.



Små byxor/shorts Från Kappahls nya kollektion, SUPER mjuka och påminner lite om Linne.



En söt liten tröja/Shorta som är ännu mjukare och även den ser ut som linne!



En en liten kofta till senare sommar kvällar.

Måste ga Kappahls nya kläder FLERA ++++++ i kanten, dels för att det riktar sig nog mest till pojkar ( även om både tröjan o koftan funkar till tjejer) Dom är verkligen SUPER härlig kvalite, bra priser och SÅ snygga, inte FÖR pojkiga (hatar alla dessa randiga kläder med siffror på och som ser lite "tuffa" ut.



Typ som dessa!

Kommentarer
Skrivit av: Therese

dom där "pippi-tröjorna" är ju sååå fina! måste köpa en sån till våran jag oxå! :)

2011-03-24 @ 18:29:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall