Bebis röjer!

Idag är jag ledig, så jäävla skönt. Så jag har bla putsat fönstrena och besiktat bilen:) och städat lite så jäkla duktig jag är:D

Vaknade dock kl 7 idag IGEN ( har hållt på ända sedan i fredags) att de renovera en lgh i porten brevid, så det börjar borra kl 7 och slutar kl 11. GAAAAH jag håller på att bli tokig, jag som är så ljus och ljud kännslig. Och bebis höll med mig för han började härja på där inna kl 7 och höll på ända tills jag gick upp kl 10. Han gillar nog inte heller oväsen:)

Och nu har han börjat rörat sig så mycket att det synns utanpå magen:D Så igår satt jag o fredrik och bara kollade på hur magen guppade, trots jag hade 2 lager kläder på mig! Fredrik känner nu även utan problem sparkarna och volter:) Så jäkla mysigt, så underbart att han börjar bli mer aktiv på dagarna oxå.
Kan inte få nog av den lille:D


Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Värsta mysigt, med bebisen alltså.

2011-03-16 @ 17:21:45
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall