HEL dag!

Nu sitter jag äntligen hemma, är HELT slut. Åkte till Malmö i morse där vi träffade upp svärmor, vi åt lunch och pratade massor. Sedan gick vi till G-Knappen och kollade på barnvagnar, var mycket trevligt personal som visade oss många olika modeller.
Vi skulle åka hem och tänka på modell mm, så efter det gick vi och fikade. Under fikan bestämde vi oss båda vilken vagn vi ville ha, vart inte som jag tänkt mig men nästan:D Bebis kommer få det jätte bra i den tror jag!
Sedan mötte vi upp Martin & Julia & Frans och fikade igen ( haha låter som vi bara ätit, men detta sker faktist mellan kl 12-20 så 8timmar, plus att jag drack bara vatten andra fikan:D

Trevlig dag, nu sitter jag död i soffan men bebben härjar för fullt:D Mysigt.

Vi valde Emmaljunga City cross. Snygg, smidig och lätt:) Kommer nog passa oss perfekt. Valde till lite tillbehör och kunde hämta den om någon vecka! TACK snälla svärmor för denna underbara present, hade aldrig kunna ens fantisera om att få en vagn, men vi och bebisen uppskattar det mer än du anar!





" City Cross har varit en stor succé som hunnit vinna många priser sedan den introducerades tillsammans med City Korgen. Det visar att allt fler föräldrar uppskattar den låga vikt och de kompakta mått som vagnen erbjuder. Med superlätta, sportiga fälgar och kullagerhjul väger vagnen endast 12,9 kg när du använder vagnen med City korg."

Låter bra va?


Kommentarer
Skrivit av: Kajsa

Härligt! Blev det den där ljusa färgen också?

2011-03-05 @ 08:17:23
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Skrivit av: Rebecka

Riktigt bra val av vagn måste jag säga!! vi har en sån till odin och jag är så himla nöjd med den! lätt att köra o få in i bilen!! o så himla många finesser på samma gång o så är den ju snygg oxå!!! =)

2011-03-05 @ 09:10:37
URL: http://baravifyra.bloggplatsen.se
Skrivit av: [email protected]

Men vilken lyx ni har och får en barnvagn av din svärmor, hon måste vara snäll! =) Denna har jag också kollat på, men vi har inte bestämt oss än. Samt så fanns den i så många olika färger vilket gjorde det ännu svårare!

2011-03-05 @ 09:34:25
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Kajsa: Jo vi valde den färgen, ni valde en brio va?



Rebecka: Tack jag hoppas att vi gjort rätt val:D kändes bra iaf!



Angelica: ja vi är bortskämda;P Ja det fanns massa färger men denna var den vi båda fastnade för direkt, man kan ju fundera i HUNDRA år men tilslut fick det vara nog;)

2011-03-06 @ 01:02:41
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall