Jobbig fredag!

Som jag skrivit tidigare så har jag haft lite ont i magen. Idag är DEN smärtan borta, ist är jag AS trött, ont i rygg, höfter och ljumskar mm. Och på det är jag AS trött, fryser och känner mig hängig! Hoppas jag bar aär trött då jag sovit jätte dåligt det senaste dagarna! Har lite ont i nedre delen av magen oxå! Men bebben sparkade som bara den i morse så han verkar må bra iaf och det är ju huvudsaken!

Jag har precis hängt tvätt och ska snart ut med hundarna:( Sedan blir det att lägga mig i soffan och bara bädda ner mig, ska även försöka äta lite!

Bloggat tråkigt och lite senaste dagarna men ni fattar varför hoppas jag!

<3

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall