Kändis dom 10åring?

Tunga frågor kommer här.
Vad tycker ni om alla dessa barnstjärnor som slår igenom just nu? ( har ju alltid funnits) Vi har Will Smith´s  2 barn Willow 10år och  hennes bror som är 12år tror jag! Som båda började tidigt genom att medverka i sin fars filmer och nu har de släpt skivor och egna filmer!
Jag hoppas verkligen att dett aär någon som dessa barn vill och som The Smith´s stödjer men ändå låter dem vara barn, Dels för barnens skull men även för jag själv har varit/är KÄR i Will Smith och hoppas at han är den reko killen som man tror han är!
Men kollar man på många andra barnstjärnor som slagit igenom för tidigt har det ju bara gått utför. Alla har väl varit fast i droger och kriminalitet. Man får hoppas att mamma o pappa Smith vet hur dem ska göra för att deras barn ska slippa det!
Vad är din åsikt om detta?

Kommentarer
Skrivit av: i min lilla lilla värld

Ang piercingen så tog jag ut den i vecka 20 tror jag. Vågade inte chansa. Men då jag haft den så länge var det inga problem att trycka igenom den när magen var borta =)

2011-03-10 @ 20:47:46
URL: http://saratilling.se
Skrivit av: Frida H

Jag tror de har en god grund att stå på. Nu snackar jag endast om Will Smiths barn. Jag är också lite ambivalent till unga stjärnor men det är så i allt där barn är "vuxenduktiga" i, som smågenier.

Men för att sänka din oro just om Smiths barn så leta upp en repris från när hela familjen var hos Oprah och snackade just om detta. De verkar vara väldigt säkra på allt och inte alls velat själva att de ska gå i föräldrarnas fotspår men samtidigt, de är ju i världen själva, de vet vad de ska förvarna dem för ect. Tror det kan bli hur bra som helst!



Sedan de barnstjärnor som börjat med droger har nog aldrig haft en bra grund, då de ofta är barn till stjärnor själv med brokig bakgrund.

2011-03-14 @ 16:13:29
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Haha jag är inte orolig för dem så.

Jag hörd eom att han hade varit med i Oprah, dock tror jag inte på allt jag gör, dem dära kändisarna är bra på att slicka röv och vet vad dem ska säga för att behålla sin "fans"

2011-03-14 @ 16:43:53
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall