Mjölk ko?

Nu har jag bakat en tårtbotten, plus gjort nästan alla dekorationer till tårtbeställningen i morgon. Är helt slut nu, har inte fått vilat en stund idag! Så nu skall jag äta o sedan slappa i soffan:)

Jag har märkt att mina bröst har börjat läcka enormt mycket på nätterna! Förr tyckte jag det var så kul att det kom ut mjölk att jag gick och klämde lite då och då bara för att se att det verkligen var kvar;P
Dock igårkväll låg jag i sängen o kollade tv på sidan, då känner jag bara hur lakanet är helt blött, då har det "runnit" ur mitt bröst, så jag torkade o la mig på rygg, fick dock lägga mig på sidan flera gånger pga ryggen och varje gång så började det läcke, men mest på ena sidan. Vaknade även mitt i natten av att jag låg på sidan och lakanet var helt blött!

Ja är väl bara att vänja sig:D Jag som inte vill sova med bh:(
Fick dock höra att man kunde sälja mjölk till sjukhuset, haha vet vore något:P

Läste även efter att man INTE skulle klämma på brösten då det kan öka läckandet. typiskt att jag läste det efter haha! Men bar atat vänja sig antar jag!




Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Hahaha.. fast lycka till att sälja den där mjölken ;)



Du ska bara vänta tills ungen är född. Din kropp är ju inställd på att spruta till varje gång bebisen låter (för den kan ju vara hungrig, tror din hjärna). OMG LIKSOM! Jag var som en fontän i tid och otid.

2011-03-23 @ 17:21:43
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Frida: ja tydligen tar dem emot på vissa sjukhus. Men nä jag ska inte sälja mjölken:D



Jo dte är ju så, bara njuta så länge det bara rinner då jag ligger ner på sidan! Snart kommer det väl i alla lägen:D

2011-03-23 @ 18:44:42
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall