VÅREN sa hallå!

Trots att jag skrev igår att det skulle kunna komma snö här torsdag/fredag så hoppas jag att det bara är SMHI som suger på sina prognoser för då börjar jag som sagt att grina.. Jag som fått vårkännslor för första gången idag då jag gick med hundarna, plus att jag putsa fönster så hoppas vädret håller i sig.

Kolla vilka sötnosar jag hittat ute då:



En hel backe/gräsmatta med gula krokusar.



Och hittade även ett gäng snödroppar som tittat fram o en solig slänt!

Har även sett att påskliljorna är påväg:) Härligt( jag brukar plocka dessa haha)


Kommentarer
Skrivit av: stina

hm ja det finns en risk att ja går å äter kakorna här å hehe!

Ja sen när du väl känner det kommer det inte gå å missa, det liksom tickar rytmiskt i magen å nu på slutet så guppar hela magen hehe, mysigt ju men en aning störande då man ska sova eller vila :P

2011-03-16 @ 19:48:42
URL: http://mammastinsen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall