Måndag AGAIN!

Solen skiner just nu iaf, och vi har köpt våra ute möbler så jag och Jäsper sitter i solen och har precis käkat. Det ända som saknas på balkongen nu är lite grönska:D Men det får vänta lite! Måste planera månadens ekonomi först! Lika muntert som vanligt!

Igår var vi även och hämtade den nya säng gaveln till bebis säng och vi köpte nytt vardagsrums bord. VArt super fint båda 2! Fredrik är så elak då han vet hur PEDANTISKT PETIG jag är med allt nytt, och självklart då jag gjort klart hela sängen så hittar jag en ny yttepytte liten skavank på en spjäla på sängen(kan tom vart jag som gjorde den och det grämer mig om det är så och jag blir så satans arg) Och bara för han vet det så gick han o påpeka denna lilla fläcken på sängen hela tiden, bara för att retas!
Men det vart jätte fint, och så fort bäbis blivit lite större så kommer väl hela sängen vara full med små skavanker!

Fredrik jobbar hela dagen, så vad händer idag? Jadu ingen aning, ska baka iaf och städa ( det ända jag gör denna vecka då gästerna kommer på söndag)
Skulle även behöva ragga upp lite rabarber, ska både göra saft och cuppisar med rabarber! MUMMS! Annars får jag väl köpa det!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall