Troll Royal!

Tänkte visa en bild på vilken säng vi valde i slutet då jag velat så mycket fram o tillbaka:D Det vart en Troll Royal Vit. Och jag är SUUUPER nöjd! MEN som alltid finns det något att klaga på, då jag är perfektionist, och har otur med allt. Så självklart köper vi en säng för 2500SEK och självklart har det skafts bort färg på den, på benet som tur är så det synns inte men GUD så det stör mig. Tyckte inte heller att kronan var 100% men har man ingen bil så är det mer omständigt att byta den än att bara acceptera den. Är jätte fin iaf och antagligen bara jag som stör mig på detta:D



Ni ska få en "riktig" bild då den är färdig och bäddad:)
Appropå bilar så åkte vi till babyproffsen med hyrbilen för att köpa denna, och efter ett ex antal minuter av stuvande och vridande inser vi att den kommer aldrig gå in i bilen, går tillbaka besviknta till butiken och tänkte bara boka den o hämta en annan dag, då en anställd erbjuder sig att köra hem den åt oss efter han slutat jobba!:D
Jättesnällt och han är värd en gulstjärna!

Kommentarer
Skrivit av: i min lilla lilla värld

Snyggaste spjälisen jag någonsin sett

2011-05-16 @ 08:19:39
URL: http://saratilling.se
Skrivit av: Linda

Men ÅÅÅÅÅÅ vilken fin, jag trodde det var någon helt annan som jag såg på babyproffsen häromdagen. Men denna var ännu finare! så sött me kronan!!

Lite trist me avskavda färgen dock, men bra att dom körde hem den till er! Då känns det iaf lite bättre :)



Jag hörde att det ska gå bussar från sthlm till ullared, de e ju nice! fast orka åka buss med en 5-meters mage o sammandragningar? Nä de får nog vänta till manges körkort e taget. :)



Va de kul på din mammaträff?

Gud va ja inte gör nåt om dagarna nu när ja slutat jobba. Känner mig så SJUKT passiv o tjock o blää...

Va ska man göra igentligen? Vad gör du om dagarna?



Kram på dig o ha en fin dag!



2011-05-16 @ 12:53:09
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Linda

Nä, snart så!! :) fast de e tur det. Trycker på revbenen börjar bli i jobbigaste laget.



Njaa, han känner nog inte riktigt alla delar, fast när hon rör sig så känner man benen o knäna gaaanska väl. O hjärtljud o hicka hör han tydligt!



Nää, ja tycker man blir lite lättare åksjuk oxå? Jag blev aldrig åksjuk innan... men nu känns de som ja åker berg o dal-bana varenda gång ja åker tunnelbana.

Vi funderar ju på o hyra bil o åka till ullared, om mange klarar uppkörningen imorrn. Haha! :) fast frågan e om ja orkar o va åksjuk, de e ju en bit o köra... vi får se!



Men oj så länge, stackare! Då vill man verkligen bo nära sin familj så man har någon o umgås med! I alla fall tur man har sina små djur-bäbisar!

Kul med babyshower!! O kul me presenter :D



Kramkram!!

2011-05-16 @ 14:11:25
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Angelica

Fin fin, denna funderade jag också på. De hade paketpris på babyproffsen med madrass och bäddset för 2500 kr. Men jag avvaktade och ångrar mig nu. Nu har de inte kvar paketpriset.. snyft!

2011-05-16 @ 15:35:36
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Angelica: Fan så surt. det var vad jag fick betala för bara sängen. Men är verkligen suuuper snygg:)

2011-05-16 @ 15:55:58
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Cattis

Den är helt underbar den sängen ;) Har själv en sådan här hemma till vår lilla prins men ännu har han inte invigt den eftersom jag har svårt skilja mig från honom så hittills sover han bredvid mig i vår säng ;) Dock funkar den bra som skydd vid sängkanten så att prinsen inte ramlar på golvet ;)



Hoppas din lilla bebis vill stanna inne lite till. Hittade hit från FL där jag skriver i "gravidträff i Hbg"-tråden :)

2011-05-30 @ 15:31:17









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall