Ullared Shopping!

Här tänkte jag visa vad jag köpte i Ullared.


Spjälsängs skydd 139kr


Skötbädd 149kr


Babycape/handuk med huva & Tvättlappar 6pack 70kr & 20kr


Madrassskydd till spjälsäng & Vagn 70kr & 30kr


Babyfilt & Snuttefilt 70kr & 30kr


Påslakanset spjälsäng 90kr & 70kr


Påslakanset Vagn/vagga 50kr


Body 30kr, byxor 40kr, Dräggelhaklapp 10kr & 17kr


Lakan till Spjälsäng & Vagga/vagn 60kr & 20kr


Babygym 349kr ( syns inte på bilden men det hänger ju såklart leksaker i den;)


Badbalja & Badstol 80kr & 40kr

Ja detta var väl allt till bebis! Sedan handlade vi ju annat till hemmet, men det tar vi någon annan gång:) Men visst är det bra priser och då köpt evi som sagt inte allt! Fanns mycket mer som är exakt samma märke men till halva priserna som alla vanliga baby butiker!

Kommentarer
Skrivit av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 33!

Åh, så avis jag är på er som har nära till Ullared och kan shoppa bebissaker där!



Sv: Förstår att du är glad att du inte bor i S-vall nu! Det är helt sjukt att ledningen och landstinget låtit situationen på kvinnokliniken gå såhär långt..

2011-05-16 @ 22:12:49
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Skrivit av: Therese

åh vílka fina saker!! :D billigt oxå. exakt en såndär badstol köpte vi oxå (fast vit) men den kostade nog dubbelt så mkt som eran. dock tyckte jag inte den var nå bra, hon bara åkte ner i den och fick inte alls nåt stöd.. kanske var hon för liten ska nog testa den igen snart! :) längtar tills man får se barnrummet, blir nog superfint! :D

2011-05-16 @ 22:25:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Wow va fina grejer! :) o bra priser!

perfekt ju!!



Har du beställt nånn Babybox förresten?

Jag packade upp min idag, mest gratisprover o sådär men lite smågrejer som var bra o en blöjhink!

Va dina bakgrejer fina??



Herre gud va de lät sjukt, sjukhuset i sundsvall...

Va gör man om de e kris då?

Hmmmmmmmmmm....jobbig situation..

O sjukt att dom har så lite plats o ta emot gravida?



Nä nu måste vi sova, upp tidigt imorrn

Krammkram o natti!!

2011-05-16 @ 23:08:13
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Linda

Jaa, stackars blev så ledsen :(

Han gjorde sånna tabbar för att han var så toknervös o trött. Men nu e han mest arg, o har bokat en ny tid direkt på torsdag igen. Får se va som händer!



Näää den där Babyboxen lät ju mycket bättre än va den var tycker ja! Mest masssssssor me reklam! :/



Åh har du köpt väska, va köpte ni för någon?

Jag köper nog leopardväskan tror ja... finns ju teutonia-väska i samma färg men den e lite tråkig tycker ja?



Mysigt me babyshower, ja goodiebags brukar va poppis ju!! Svårt va man ska lägga i dom... lär ju kanske vara nåt alla kan tycka om...hmmm...



NÄ nu ska ja kolla Desperate housewifes tjohoooo

KRAM!

2011-05-17 @ 20:06:10
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Linda

Skojjar du att den skötbädden var billi!!! Sjises jag betalade 500NOK för en här och då är den helt vit och tråkig men det billigaste jag kunde hitta som passade mina krav. MORR! Den badstolen är helt fantastisk! Hade inte vågat bada min Mellie utan, awesome är den!:-)

2011-05-18 @ 12:56:14
URL: http://lindasin.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Linda: Ja de hade verkligen jätte bra priser på det mesta! Får se om vi hinner åka igen innan bebben kommer:P

2011-05-18 @ 20:55:10
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall