Cupcake!

Idag har det bakas och bakas, till vår underbar avän Klas som fyller 40år i morgon. F jobbar och jag hade ingen barnvakt så ja tyvär missar vi detta, får en tår i ögat då jag verkligen inte ville missa detta men det får vi ta igen någon annan dag! För att visa våran omtanke bakade jag personliga cupcakes till han.
Spritsade ett gäng gitarrer ( självklart den gitarren han spelar på i sitt band ) En gibsson explorer!
På choklad/hasselnöts cuppisarna fick han sitt gamla artist namn och sitt födelsedag "Cliff T 40år" ;)
Chokladcupcake/jordgubbs cuppisarna fick gitarrerna! Hoppas han uppskattade min tanke bakom det personliga cupcaksen!
Ni som gillar hårdrock kan ju lyssna in Darkane där han spelar gitarr, mycket duktiga killar!!
Som vanligt vill ni ha mer bilder och recept får ni besöka Maddesmumms där visar jag även många andra cuppisar som jag gjorde i helgen!
Nu ska jag nog hoppa i sängen faktist! 22,23 en lördag, illa men är man mamma så är man:P

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall