Semper mjölkfritt

Jag vart utvalt att testa Sempers mjölkfria gröt, vilket passar bra nu då Ralph går på mjölkfri diet tills vi utrett hans kräkningar! Så vad tycker jag/vi?
JA Ralph är ju ett mycket tacksamt barn att testa på då han älskar ALLT:) Jag tycker den smakar bra, bra konsistens och klumpar inte! Som alla andra mjölkfri saker är förpackningen mindre och priset högre men men!
Ett STORT Minus är att semper tillsätter socker i denna gröt......så detta gör ju att jag inte kommer ge denna i fortsättningen, tyvär! Såg detta som ett bra kompilent till den gröt han äter idag!!

Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Hur funkar det med den mjölkfria dieten då?

2012-04-13 @ 19:17:35
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Frida: jo det funkar bra, han spyr inte längre...sååå skönt! Ska börja en utredning på tis ang mjölkallergi!



2012-04-14 @ 10:40:03
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall