Dag 4- En låt med många minnen!

Oj detta är sååå svårt! Finns ju massa minnen! Men här kommer några låtar iaf!
Denna låt ( och alla från hennes första cd´s ) tar mig tillbaka till tiden då jag bodde i Gnarp, nybliven singel och hade precis hittat utelivet i Sundsvall med Patricia, ujuj så mycket minnen och så skoj vi hade heeelt sjukt! Och ja killar kom och gick;D Kommer aldrig glömma denna tid, sovandes på stenar, spyendes i buskarna, hängandes i staket, snygga thug´s i lgh i förorten, nagelfixandes i ditt uthus...så mycket kärlek till dig Patte!!!
Två ord : Olycklig kärlek!
Denna låt ujujuj, min faster och jag på en krok i Sundsvall..... Kommer aldrig glömma denna låt, jag träffade en underbar person som jag aldrig kommer glömma, lärde mig så mycket och gav mig massa nya erfarenheter. Lärde mig så mycket om mig själv dessutom! Kan dock avsluta med att berätta att denna kväll avslutades med att jag spydde ner hela pappas Audi:D Och vi fick stanna längs e4:an och alla i bilen spydde, hahahaha för dem tyckte jag var så äcklig! Ja tur man är äldre och visare :/ :P

Kommentarer
Skrivit av: Emma & Wilma

Många härliga minnen som man kan skratta så här i efterhand åt :)



Kramar

2012-02-10 @ 15:08:06
URL: http://www.emmaochwilma.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall