Chai Latte + namngivning!



Har äntligen köpt mig mitt egna chailatte pulver och kan jag säga annat än att jag älskar det! Gaah så gott det är=)



Nu har vi även bestämt datum och bokat lokal för att hålla i namngivningen för Ralph och Iiiih så jag längtar, har så sjukt mcyket ideér och detta kommer bli sååååå bra. Har satt både Linis och pappa i arbete för att hjälpa mig med dekorationer och rekvisita:D  ja kan inte bli bättre än KANON detta! Kommer inte säga så mycket mer än så! Ni kaaanske får se lite saker som händer längst vägen annars kommer det komma massa bildeer då allt är över=) Skoj va.......*pirr i magen*


Kommentarer
Skrivit av: Emma

Vi hade också namngivning och det blev sååå lyckat, men när det var över så kändes det nästan tomt...man hade planerat och fixat med det så mkt och så var det bara över. Lycka till!



Kram

2012-01-18 @ 09:39:45
URL: http://emmaochwilma.blogspot.com/
Skrivit av: Lindis

ÅÅÅÅ va kuuul, O Jisses vilka bakverk folket kommer få :D

Ser fram emot o se bilder sen!!

Vi ska oxå ha namngivnings ceremoni, fast hemma hos mina föräldrar när värmen kommer har vi bestämt. Min mamma kommer fixa. Jag är ju tyvärr inte så bra på o baka o greja som du så det känns skönt :)



Helt galet vad det händer saker nu tycker jag, en helt ny tjej känns det som! Hon är så "med" hela tiden och måste undersöka saker. Dom gamla leksakerna, mjukisarna, är inte längre så intressanta utan mest grejjerna som låter händer saker med när man leker med dem. O hon pratar JÄTTEmycket hela tiden...haha

Det är ju så kuuul tycker jag :D

Pratar Ralph oxå mycket?



På Tuva-Lis 6månaserskontroll var hon 8,360 kg och 70 cm.

Börjar bli tungt o bära runt på nu, eller hur?

:D



Ha en mysig dag!!!

Kramar!!



2012-01-18 @ 10:44:27
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Yasmine Lindblad

Oh det där är så sjukt jäkla gott!!

Köpte på tehörnan i uppsala Chaite som man skulle blanda med varm mjölk, det var inte pulver utan flytande chaiessans (tror jag det heter) ah nått sådant haha :D super gott älskart, lite sött bara så man kan ju inte dricka allt för mkt haha ^^

2012-01-20 @ 20:42:56
URL: http://maydaii.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall