Det var bättre förr.......

För något år sedan satt man är o gnällde över sin kropp.....att man var för fet o ful...ja har aldrig varit pinnsmal utan haft former, gick ner 25kg och sa ALDRIG MER ska ja bli tjock igen......nu hitta ja gammla bilder och jo, visst fan e man fet igen.....och jag blir så arg oc ledsen över att jag inte var nöjd då, utan klagade även då på att jag måste gå ner i vikt! Om jag någonsin ser ut så igen skall jag ALDRIG klaga mer!
Jag hatar min kropp nu, vill inte köpa kläder eller visa mig ute.....Jag undviker saker då jag måste klä upp mig då man inte KAN klä upp sig då man e fet! blöö vill bara spy......Och till råga på allt läser man hur ALLA går ner i vikt....vill bara skjuta mig själv då! SUCK
FÖRE:
EFTER:
NU:
image description
BLäääää har "bara" 20kg att gå ner för att väga som jag gjorde då.......gör så ont att aldrig få känna sig snygg eller vacker! Och jag har SKIT SVÅRT att gå ner ett gram!

Kommentarer
Skrivit av: J

Du är VACKER Madelen! Jag förstår din känsla av att vara obekväm i sin kropp, den har vi nog alla känt både en och två gånger. Men kom ihåg att du alltid är fin, oavsett hur många kilon du väger!



Ska vi bestämma en dag/kväll i veckan att ta en långpromenad? Känns kanske roligare om man är två som tränar tillsammans, det tycker iaf jag. Jag behöver också motionera nu inför kommande "tryckarbete" hehe.



Fredrik och Ralph och din familj och vi älskar dig för den du är! Kämpa på, om du vill gå ner i vikt så klarar du det - du är så envis så det är ingen tvekan om det! :-)

2012-01-16 @ 19:53:31
Skrivit av: Angelica

Jag vet hur det känns, och det är ju så svårt att få fingrarna ur röven och ta tag i det överflödiga. Men kan lova att det är superskönt nu när man äntligen kommit igång och ser att det händer ngt.

2012-01-17 @ 11:29:20
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Therese

Förstår att det känns tungt och jobbigt. Jag kan känna likadant, fast jag inte har så många kilon kvar som du. Men dom jag har verkar sitta som berget!! Jag har alltid vägt ungefär lika och har aldrig gått upp i vikt eller varit tjock så dom få kilon jag har kvar känns som jätte mkt och jag känner mig tjock bara för att jag är tjockare än jag någonsin varit. Men det är bara att kämpa på, det finns ju inga genvägar tråkigt nog! :P

2012-01-17 @ 16:03:38
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Hej Madelene!

Du borde prova lchf, det är verkligen effektivt och GOTT! Kör du lchf så har du din kropp innan sommaren! Jag lovar! =)

2012-01-17 @ 16:51:40









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall