God Natt!

Nu säger vi God Natt ( Ralph för ganska l'nge sedan :) Men nu säger jag med det! Har kollt på paranormal activity 3 och jag ÄLSKAR dessa filmer, man får en härlig nervös pirrande känsla i kroppen.
I morgon skall vi på mamma fika hos Lisa tillsammans med Haide, Idah och Lotta och våra pojkar haha så kul att vi alla har pojkar., dock denna gång följen Willmers storasyster med denna gången! I morgon måste jag även fixa dekorationerna till helgen Doptårta, ytters lite inspiration men jag vet exakt vad jag skall göra så det är ju toppen=)

Kommentarer
Skrivit av: Lindis

Vad roligt med Mamma fika, leker barnen mycket då?

Vi var på Mamma fika igår, Tuva-Li är lite rädd när barnen skriker o börjar gråta o klänga på mig. Men en stund gick det bra! Mest häftigt med nya leksaker tycker Tuvis. Materiell tjej! ;)



Ja saker händer snabbt, man hinner inte med..

Den ena tjejen i min mammagrupp hade börjat krypa och försöka STÄLLA dig mot saker!!! Jisses...



Hahaha, det är ju typiskt! Men kartonger är ju bra! Dom låter ju inte :D Hehe, vi är helt döva nu här hemma, fått så mkt leksaker som låter... tur att det finns volymknapp nu för tiden.

Annars är den stora favoriten tvättlappar på mjukisdjur! Pilla med o sutta på. De e grejjen de :)



Träffas er mammagrupp ofta?



Hoppas ni har en mysig dag!!! Kramar!!

2012-01-25 @ 10:35:56
URL: http://netstockings.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall