Nytta med Nöje!

Jag älskar att baka som sagt, och vissa bakformar man har används 1gång sedan blir de liggandes i skåpt, jag älskar saker man kan använda i fler användningsområden än de är tänkte! Och i helgen fick ja användning av en form från Ninasmat.se till någon den kanske inte alls var tänkt till:)
Här har jag frysit in aprikos puree i silicon formar från Léuké KÄRLEK, kommer ut så himla lätt och det gäller allt jag har fyllt dessa formar med, underbart! Och ett STORT plus.....2st hjärtan är lika mycket som 1st stor barnmatsburk, så då fryser man in tex st hjärta m fisk & Ris och 1st hjärta med grönsaker, ja då har man en måltid enligt tallriksmodellen;D Och de är ju lite söta oxå haha!
Ni hittar även recept och inspiration hos Ninasmat.se


Kommentarer
Skrivit av: Carina

Smart! :)

2012-01-16 @ 08:51:52
URL: http://tornedalingen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall