Vinnare av årets julkalender!

Jag vet att några av er vill veta vinnarna i årets julkalender, jag kommer här lägga upp namnen då jag får tid, detta är alltså inte prio ett och det tar sådan tid att leta upp alla ( i både blogg och mail ) då jag faktiskt raderat alla uppgifter efter jag skickat dem vidare och fått svar från företag och vinnare då jag har så mycket att hålla reda på i bloggen och alla kontakter och mail konversationer........så vinnarna kanske dyker upp här, Ni som har vunnit får gärna skriva en kommentar här under, vad ni vann och vilken lucka......Är det någon som jätte gärna vill veta vinnaren till någon specifik lucka, fråga här så svarar jag!

Kommentarer
Skrivit av: Jeanette

Jag undrar vem den lyckliga vinnaren av din julaftonslucka är. :)

2012-01-09 @ 19:01:55
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Skrivit av: axdal mamma till Tove och Lykke

hej jag skulle vilja veta vem vinnaren blev i luckan med babygym/lekmatta från BaraBus.se

2012-02-11 @ 11:12:03
URL: http://axdal.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall