Pysslar för fullt!

Igår fyllde älsklingen 9månader, helt galet så stor han blir!
Vi gkjorde 10månaders kontrollen redan igår och han klarade den galant, 2 tänder har han och står upp längs bord/stolar/tvbänk.....ja allt som går vertikalt helt enkelt:) Han har även ett blåmärke i pannan då han ger sig på större utmaningar än han klarar av:D Men så länge han inte gör sig illa alvarligt så tycker jag att det härdar bara, elakt kanske men detta gör han stark i livet!! :)
Här hemma pysslar vi med namngivningen för fullt, har dock MASSA kvar att fixa men är svårt då man har lilla tornardin oxå att ta hand om!  Plus att nu när han sover i sitt rum som ligger mitt i lgh så kan inte jag baka då han somnat för han vaknar av maskinen ( ekar som fan i vår lgh ) men får ta det i helgen.
Såhär vart gästboken iaf, jag tog ett häfte från Granit som jag sedan pimpade lite. Varje gäst har sin egna sida där dem ska skriva en hälsning till Ralph och på andra sidan kommer der att sättas ett foto på dem tillsammans med Ralph. Detta album kommer han få då han blir lite större!
Ja som ni ser saknas den en 2:a i datumet men jag köpte fel siffra:/ så får köpa en ny.....
Vi har även klistrat in lite mysiga foton på Ralph och hans familj ;D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall