Reseväska

Japp i jul åker vi upp till mamma och pappa och letar nu en resväska till R. Finns ju så sjukt många olika varianter och utseende, ska man bara gå på utseende, praktiska lr lite a varje;) ( Jag är ju ganska utseende fixerad haha)
 
Resväska från Molto som trötta barn även kan åka på! Kostar från 699
 
Väska från littleLife rymmer 20L ( en av de större ) och är godkännt som handbagage. Ca 649:-
 
 
Söt prickig väska ( finns i flera färger ) från jabadabado. Handtaget kan ställas i 2 lägen för vuxen lr barn bra pris ca 349kr
 
En personlig favorit från Zoo Bagage från Skip Hop så jäkla söta motiv plus att när barnet inte vill dra mer så kan du hänga den över axeln. 599kr
 
Några av dem, ja svårt är det. Skall ta mig en runda på staden i morgon och kika om vi kan hitta något! Vill inte ha en för liten heller då jag vill att den ska vara praktisk oxå!!
Har era barn egen resväska?

Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Hej! Du, den första väskan sålde de ut på Citygross för 99kr!! Adam har exakt den gröna elefanten :) Lite plastig men jag är nöjd! Inte värd 699 iaf. De hade samma märke men bara motorcyklar kvar när jag tittade fler ca 1 mån sedan..

2012-12-19 @ 21:28:11
URL: http://livingdeluxe.blogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall