20,21

Och jag är redan trötter! Sitter och gnuggar ögonen för fullt:/ Har massa som skulle beehövas göra ( som vanligt ) men orkar inte! Kommer få stressa röven av mig på fredag ( ska ha cupcake party på lördag ).
 
Idag var Nettan och Cealah här och lekte, var mycket trevligt då det var länge sedan vi sågs. Ralph röjde på som vanligt och körde över Cealah med sin gåbil, han vill man inte åke med då han kör som en biltjuv:)
 
Han springer nu för fullt, började gå då vi var i sundsvall men nu springer han fram och vi har gått "långa" promenader m hundarna!
Han har även kommit på hur man klättrar upp i fönstrena och på alla stolar och pallar som finns! Så huset är vänt upp och ned. Han älskar nämligen att sitta i fotöljer och på stolar. Synd att han inte kan sitta still bara;D
 


Bus ungen:)
 
I morgon kommer svärmor, jag hinner träffa henne en stund och sedan skall hon vara barnvakt så skall jag iväg en sväng. Skall bli nice och jag får något gjort!
 
 
Fick detta Virvelmjölet av Netta! Jag verkligen älskar sådana gåvor:) Det sägs att detta mjöl skall var fluffigt. får testa helt enkelt=)
 
Vi har även bakat och syltat och saftat en del här hemma då det mognar för fullt på kolonin nu!
 
 
 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall