Saknad tomhet kärlek

Ibland ramlar man över ren kärlek..... Då går och längtar tills ni ska ses igen, fantiserar om er nästa möte, ibland ramlar man över något som funkar som tillfredsställelse på någon nivå och man fullföljer de för man måste.......

De förstnämnda9 hände då ja börja läsa 50nyanser trilogin.......KÄRLEK. En bok ja bara inte kunde lägga ifrån mig och längtade efter att få läsa, så när den tog slut trodde ja aldrig ja skulle få uppleva de så snart igen.....
( många längtar efter filmen, inte pessimistiska, cyniska jag, de kommer aldrig kunna nå upp till min förväntningar och kommer antagligen bli en vanlig trist kärleks film )

Men på bokrean såg ja att min favorit författare hade en bok på rean som ja var tvunget att köpa, John Ajvide Lindqvist och boken LILLA STJÄRNA! Så jävla bra är den, ja vill läsa jämt, tänker på den jämt har dock snart lädt ut den!! Kan dock varna att den är ganska våldsam och blodig! Men fantastisk!
Läs alla hans böcker skräck på ett helt nytt sätt, han som skrev " låt den rätta komma in" btw:)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall